John Pennekamppark - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu John Pennekamppark - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

John Pennekamppark

Door: Rob en Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

30 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag zijn we naar John Pennekamp national park geweest. Eerst hebben we een kayak gehuurd en zijn we door de mangrove gepeddeld. Daarna lekker op het strand gelegen. Vanaf het strand kon je naar een spaans scheepswrak uit 1715 snorkelen maar dat viel tegen. Door de wind was het water troebel en er waren niet echt heel veel vissen. Maar toch leuk om te zien. En hoewel het niet mocht, heeft Rob toch een eekhoorn en een ibis gevoerd. De eekhoorn heeft hem wel in zijn vinger gebeten!!( daar moest ik natuurlijk heel hard om lachen).
Morgen gaan we naar een krokodillenfarm in de everglades, Rob heeft al gezegt dat hij de krokodillen niet stiekem zal voeren.

• 30 Oktober 2008 - 06:21

Lia:

echt iets voor rob om toch te voeren jammer dat je niet veel zag met snorkelen alvast veel plezier bij de krokodillen groetjes

• 30 Oktober 2008 - 06:52

Bart-Tanja-Lars-Daan:

Ha vakantiegangers,
    Het is heel leuk om jullie avonturen via internet te volgen! Geniet van de laatste dagen daar en pas op met de krokodillen (zing maar dat mooie liedje voor ze!)! Veel groetjes van ons!

• 30 Oktober 2008 - 07:08

Sas:

ja boontje komt om zijn loontje toch???????????
    leuk om te zien zo die foto's is hier niet in te denken. ik vind het nu eigenlijk wel genoeg geweest kom maar snel naar huis. lfs

• 30 Oktober 2008 - 07:09

Ps:

geen foto met bloed???

• 30 Oktober 2008 - 07:36

Pa:

Veel plezier nog! Groetjes x

• 30 Oktober 2008 - 16:10

Deby:

wie is ps je kan gewoon je naam typen hoare so moielijk is dat niet

• 30 Oktober 2008 - 16:11

Deby:

grapjeeeeeeeee

Angela

Donderdag 23 Oktober is het dan eindelijk zover en gaan wij naar Florida!! We hebben van alles in de planning staan en we kijken er heel erg naar uit. Vooral Discovery Cove, waar we gaan zwemmen met dolfijnen én roggen, lijkt ons geweldig.

Actief sinds 08 Sept. 2008