alligator farm - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu alligator farm - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

alligator farm

Door: Rob en Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

30 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanochtend begonnen met een cappucino van starbucks (zooo lekker!!) daarna op weg naar de everglades waar we een alligator farm hebben bezocht. ze hadden er echt honderde alligators en krokodillen (die overigens wel geluid maken, een hard sissend/blazend geluid)
Nadat we een show hadden gezien, mochten we op de foto met een baby alligator! Zó schattig! Daarna met de airboat door de everglades waar we alligators en een schildpad in de vrije natuur hebben gezien. Z'on airboat maakt flink kabaal en je word er nat in, maar wel kei leuk!! Na de rit hebben we gezien hoe de alligators werden gevoerd, je hoort die kaken flink klappen als ze wat in hun bek krijgen.
Uiteindelijk ook nog met een slang op de foto en daarna weer terug.
Op de terugweg hebben we ook nog 2 slangen de weg over zien steken.
Morgen onze laatste dag maar we hebben inmiddels ook wel weer zin om naar huis te komen!

• 30 Oktober 2008 - 21:33

Ramon & Esther:

Hallo daar,

Alles goed? Hier wel.
    Bedankt voor het kaartje! Echt super leuk!!!

Leuke foto's ook, alleen jammer dat de kroko een plakbandje heeft! Ik zou het zonder hebben gewild haha.

We spreken elkaar snel weer en geniet er nog van!

P.s. Angela, wat kijk je blij met die slang om je nek...

• 31 Oktober 2008 - 05:41

Dien:

Griezels! Met al die enge beesten.
    Wat leuk Angje, je haar!!!! Nu zie ik het pas goed.
    Brei er samen maar een leuk einde aan daar en dan kom inderdaad maar weer eens lekker naar huis!
    Liefs Dien X

• 31 Oktober 2008 - 11:02

Erik En Wendy:

Hoi Rob en Angela, wel prettig dat de krokodil niet in je neus kon bijten. Veel plezier tijdens jullie laatste dag en een goede reis terug. Groetjes Erik en Wendy

• 31 Oktober 2008 - 13:34

Sas:

hoihoi,
    ziet er wel een beetje zielig uit met een bandje om de neus maar goed de foto is mooi geworden. het is nu inderdaad tijd om thuis t komen ja heeft nu lang genoeg geduurd. hihihihihihihi

fijne terug reis
    lfs

• 31 Oktober 2008 - 15:25

Deb:

kei gaaf die aligators en rob wat kijk e luek bij de lang om je nek hihihi en gelukig hebben jullie weer sin om naar huis te komen ik had truwens een 6,3 voor engels en 7+voor tekenen

• 31 Oktober 2008 - 17:06

Mama En Theo:

Wat leuk bij die krokodillen en die slang. Maar ik zou zo iets nooit doen.Jullie hebben een leuke reis gemaakt en veel gezien en gedaan. Nou Rob en Angela wij wensen jullie een goede vlucht en tot zondag