Wandelen in Diekirch - Reisverslag uit Diekirch, Luxemburg van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu Wandelen in Diekirch - Reisverslag uit Diekirch, Luxemburg van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

Wandelen in Diekirch

Door: Rob en Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

07 Juni 2009 | Luxemburg, Diekirch

Vandaag weer rond half negen gestart met goed weer. Gelukkig hadden we vandaag niet z'on zware klimmen. Het zag er even naar uit dat het zonnetje zou gaan schijnen maar helaas viel dat tegen.
De eerste 12 km hebben we een goed weer gelopen maar daarna is het echt gaan stortregenen!! Dan een flinke bui en dan was het weer droog om vervolgens niet meer te stoppen met regenen. Uiteindelijk zijn we zeiknat binnen gekomen, we zijn echt nog nooit zo nat geregend met wandelen! Vervolgens moesten we nog bijna 2 uur op de bus wachten om vervolgens om half vier weer steenkoud bij het hotel aan te komen.
Nu zijn we inmiddels weer lekker opgewarmt en gaan we zo lekker wat eten.
Morgen weer lekker naar huis.
Het was weer een erg mooie tocht en volgend jaar zijn we er weer bij!

• 07 Juni 2009 - 18:58

Saskia:

ik ben trots op je dat je het weer gedaan hebt. hoop dat je er ook van hebt genoten.
    tot dinsdag
    liefs sas

Verslag uit: Luxemburg, Diekirch

Angela

Donderdag 23 Oktober is het dan eindelijk zover en gaan wij naar Florida!! We hebben van alles in de planning staan en we kijken er heel erg naar uit. Vooral Discovery Cove, waar we gaan zwemmen met dolfijnen én roggen, lijkt ons geweldig.

Actief sinds 08 Sept. 2008