Eindelijk!! We zijn er! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu Eindelijk!! We zijn er! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

Eindelijk!! We zijn er!

Door: Rob en Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

15 Februari 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Eeeeiiindeliiijjjk, we zijn er! Het was weer een lange reis die al met al wel heel goed verlopen is.
Vanochtend om 06:00 uur de bus gepakt die ons van het hotel naar schiphol bracht. De tijd vloog voorbij en voor we het wisten zaten we al in het vliegtuig.
Die zat echt maar half vol, plek zat dus en lekker rustig.
De overstap verliep ook heel vlot. En er was daar in Houston echt geen onvriendelijke duoaniër te vinden, echt allemaal even vriendelijk!
Nadat we de tweede vlucht er op hadden zitten waren we meteen aan de beurt bij de autoverhuur.
En nu zitten we dus in onze kamer met stripvieuw!! Erg leuk en vanuit onze kamer kan ik de fonteinen van Bellagio zien. Er zit wel een klein nadeeltje aan, recht onder ons raam zit een grote feesttent waar de muziek luid uit klinkt.
Maar gelukkig is het mooie muziek en slapen doen we vandaagtoch wel. En morgen...misschien moeten we dan maar gewoon mee feesten!

• 15 Februari 2011 - 06:40

Tanja:

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en een fantastisch uitzicht hebben! Geniet er van!
    Groetjes uit regenachtig Nederland!
    Bart, Tanja, Lars en Daan

• 15 Februari 2011 - 07:59

Dino:

Helloooo!!!!
    daar zijn ze dan, eindelijk op plaats van bestemming!
    Als jullie zo veel plezier gaan maken als dat jullie zin hadden om te gaan,
    dan komt het hélemaal goed!!
    Geniet er lekker van en 'tot morgen'...
    Verlate valentijnsX van....

• 15 Februari 2011 - 08:42

Saskia:

fijn dat de ries meegevallen is.
    geniet van het feest vanavond
    lfs sas

• 15 Februari 2011 - 12:45

Lia En Hans:

Fijn dat jullie weer heel in U.S.A. zijn maak er een leuke tijd van en neem een aapje voor ons mee, groejes van Tante Lia en Ome Hans

• 15 Februari 2011 - 13:22

Lia:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.Wij hopen dat jullie mooi weer houden en heel erg veel plezier hebben.xxx-jes van Lia, Eric, Sascha en Ayana

• 15 Februari 2011 - 20:17

Erik, Wendy En Bram:

Veel plezier daar en party on ;)!

Groetjes, Erik, Wendy en Bram

• 17 Februari 2011 - 17:54

Lisatjuuuhhhh!!!:

en....?
    hebben jullie nog meegefeest stellte feestbeesten XD hihihi
    xxxxx