cactus joe en red rock - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu cactus joe en red rock - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

cactus joe en red rock

Door: Rob en Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

16 Februari 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisteravond nog een paar uur rond gekeken in het nieuwste winkelcentrum/casino hier op de strip. Daar zijn ze echt járen mee bezig geweest en is belachelijk groot! Maar goed dat jij er niet bij was Dien want ze hebben daar echt een superwinkel! We waren meteen blut geweest.
De rest van de avond hebben we echt in Las Vegas style door gebracht. Achter de slotmachine's en met de nodige bud light's. Tegen de tijd dat we ons bed indoken was de feesttent stil dus nergens last van gehad!
Vanochtend zijn we naar Cactus Joe gereden. Daar hebben we jaren geleden onze lizard gekocht die boven de haard hangt. En vandaag hebben we er twee kleintjes bijgekocht. Ze hadden er nog volop beestjes lopen en het witte varkentje wat we de vorige keer heel klein hebben gezien was nu aardig gegroeid. Hij was natuurlijk heel blij om ons weer te zien! Hij vond het heerlijk om door mij geaaid te worden!
Daarna door naar Red Rock Canyon. Het was nogsteeds prachtig hoewel het toch wel wat verandert was. En als troost voor jullie, het was er koud doordat er een enorme wind stond en ook wij hebben regen gezien. Hoewel de regen wel verderop viel hahaha!!
Nu gaan we ons klaarmaken voor ons etentje in "on top of the world"

• 17 Februari 2011 - 10:54

Dien:

Haha, dat varkentje houdt dat nog wel ff vol zo!!
    Shoppen: nee! Daar hou ik nou echt niet van!
    (Alles meenemen wat je leuk lijkt voor mij!)
    Angje: ik heb een webcam; wat nu????
    X Dien

• 17 Februari 2011 - 14:51

Saskia:

echt een schattig varkentje kan je die niet meenemen als souvenier?
    lfs

• 17 Februari 2011 - 14:52

Saskia:

ps en wij hebben hier toch een lekker zonnetje.

• 17 Februari 2011 - 16:54

Mama En Theo:

Hallo luitjes zo slecht is het weer toch niet. Jullie hebben geen dikke jas aan. Angela je ziet er goed uit kan zien dat jullie het naar de zin hebben. ben nog steeds ziek heb er een keelontsteking bij gekregen.Maar dan heb ik alles in een keer gehad.Hoop dat jullie vandaag weer veel gaan zien.Tot morgen groetjes mama en Theo

• 17 Februari 2011 - 18:01

Lisatjuuuuuh!!!:

aaah! wat een sgatje!!! (lijkt wel een beetje op jou mam!!) grapjuh!!!;)
    maar ik ben er nog nooit geweest maar geloof ik is alles in amerika BIG!!
    maar wel ff dimmen met die hagedisssenstraks hebben we nog eeen deurbel met het geluid van een gekko!! wow on top of the world(grrr de volgende keer ga ik egt mee hoor ik prop me wel in een koffer) xxx

• 17 Februari 2011 - 18:04

Lisatjuuuh!!:

ik wil ook wel een foto van rob zien! het liefst zo een met een BIG smile en een strookje met veeeeeeeeeeeeel geld!!!! xxxx

• 17 Februari 2011 - 18:09

Lisatjuuuh!!!:

aaah!!! ik vind dat biggetje egt een sgatje!!! neem maar ff voor mij mee oke! xxxx
    p.s. nee grapje hoor!

of tog niet.......XD

• 17 Februari 2011 - 22:44

Steven:

He hoi, het zal wel heerlijk voor jullie zijn om ons jaloers te kunnen maken met verhalen over zon, slenteren en slotmachine's. Alleen Bud lights??? En nu op naar Frisco. Groet!

• 18 Februari 2011 - 11:49

Lia En Hans.:

hallo Angela en Rob, neem da verken maar niet mee naar Nederland anders kan da aapje van ons niet meer mee,Ik zie dat het weer daar beter is dan bij ons woensdag en donderdag was het hier lekker weer maar vandaag is het kl...... weer nog heel vel plezier daar en de groetjes van ons allle.