San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

San Francisco

Door: Rob en Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

19 Februari 2011 | Verenigde Staten, San Francisco

Na wat vertraging door het slechte weer, zijn we aangekomen in San Francisco. Het regende een klein beetje dus dat viel wel mee.
Na ingecheckt te hebben zijn we via chinatown, naar Pier 39, aan de kust gelopen. Het begon wat harder te regenen dus hebben we in chinatown 2 paraplu´s gekocht van bedenkelijke kwaliteit. Maar goed wat kan je verwachten van 2 paraplu´s voor $ 8.-- samen. Bij pier 39 aangekomen hadden we het erg koud gekregen en regende het nog wat harder. Maar even snel door pier 39 gelopen en een restaurantje opgezocht om wat te eten en op te warmen. We kregen een tafeltje aan het raam, met uitzicht op de pier en zee.Hier zagen we al snel de eerste zeeleeuw met zijn snuitje boven water komen. Na het eten nog een kopje koffie en dan weer de regen in terug naar het hotel.
Hier hebben we een lekker warme douche genomen en gaan we onze beentjes laten rusten om er morgen weer tegenaan te gaan. De voorspellingen voor morgen zijn een stuk beter. Laten we daar maar op hopen.
P.s. de paraplu's hebben het gehouden.

• 19 Februari 2011 - 06:53

Lia:

fijn dat jullie weer goed zijn aangekomen voor het volgende deel van jullie reis. Wij hopen dat inderdaad het weer voor jullie beter wordt. Veel plezier in San Francisco.Lia, Eric, Sascha enAyana

• 19 Februari 2011 - 07:22

Dino:

Balen van dat vieze weer, kan je beter naar Benidorm gaan!!
    Haha, geintje. Het wordt vast beter!!
    Hier wordt het slechter, dus komt het goede weer naar jullie....
    We zijn nog niet aan de webcam toegekomen, wellicht vanavond?!
    Veel plezier op de boot!
    X

• 19 Februari 2011 - 07:52

Lars En Daan:

Hallo ome Rob en tante Angela,
    Wat een coole foto's van tante Angela bij het piratenschip en natuurlijk het schattige varkentje! Wij gaan vandaag voor jullie konijntjes zorgen! Hopelijk wordt het weer bij jullie beter en kunnen jullie walvissen spotten!
    Groetjes Lars en Daan en natuurlijk van onze papa en mama!

• 19 Februari 2011 - 10:29

Mama En Theo:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.Jammer dat het er regendmaar als het weer beter weer word kunnen julie teminste toch walvissen spotten en was chinatown nog steeds zoveel geklets door elkaar heen of is dat alleen op zondag. Nou veel plezier in San Franciscoen geniet er van.groetjes mama en Theo

• 19 Februari 2011 - 13:21

Saskia:

gelukkig dat ze daar paraplu's kennen en fijne restaurants/cafe's om te schuilen, maar vooral het mooie uitzicht. geniet ervan.
    lfs