Cable Car - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu Cable Car - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

Cable Car

Door: Rob en Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

20 Februari 2011 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanochtend eerst maar even geskypte met onze schatjes en daarna de regen in! Want ook vandaag was het weer erg nat.
We zijn eerst met de Cable Car naar Fishermann´s warf gereden wat een leuke ervaring was en wat je toch eigenlijk echt moet doen als je hier bent.
Op dat moment regende het nog niet zo hard dus besloten we onze paraplu´s maar te ruilen voor een pet. Maar op het moment dat we die afgerekend hadden en weer naar buiten liepen moesten we toch echt de paraplu´s weer gebruiken. En zo is het de hele dag gebleven! De ochtend hebben we slenterend over de pier door gebracht en hebben we een hele tijd bij de sealion´s staan kijken. Dat blijven toch grappige beesten.S´middags weer met de Cable Car terug gegaan om even op te warmen in het hotel. Vanavond zijn we weer terug gegaan want we zouden bij Rain Forrest Cafe gaan eten en ook dat ligt in Fishermanns Warf. We dachten gewoon weer de Cable Car te nemen maar die bleek niet terijden i.v.m. een parade in chinatown vanwege het chineese nieuwjaar. Uiteindelijk met de taxi naar Lombardstreet gegaan, dat is een supersteile straat met allemaal haarspeldbochten achter elkaar.
Na het eten konden we de helft van de weg terug met de Cable Car en daarna moesten we verder lopen.
Toch nieuwsgierig geworden waarom half San Francisco plat lag, zijn we Chinatown ingelopen en hebben we een tijdje naar de parade gekeken. En nu we weer in ons hotel zitten hoor je nog het vuurwerk van de parade.
Morgenvroeg onze huurauto ophalen en dan via Muir woods naar Monterey.

• 20 Februari 2011 - 12:59

Saskia:

jammer van de regen maar de foto's zien er geweldig uit voor mij geen regen te zien.
    hier is het koud maar droog heerlijk wandel weer.
    geniet van jullie reis
    lfs

• 20 Februari 2011 - 14:58

Steven:

Hopen maar dat het weer snel bij jullie opklaart. En zowel de sealions als de chinese draakjes zien er schattig uit. Veel plezier verder!

• 20 Februari 2011 - 18:10

Mama En Theo:

Jammer van de regen maar leuke foto,s.Die zeeleeuwen blijven prachtige beesten om te zien.Ook het chinees nieuwjaars feest met die parade lijk me erg mooi Nou morgen veel plezier en op naar de walvis boot. Groetjes mama en Theo