On the road - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu On the road - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

On the road

Door: Rob en Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

22 Februari 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag hebben we vooral heel veel gereden! We zijn over high way 1 ,helemaal langs de kust, naar L.A.gereden.
Vooral het eerste stuk was erg mooi. Aan de ene kant van de weg de rotsen en aan de andere kant kijk je helemaal over de Pacific coast. Onderweg zijn we regelmatig gestopt om wat foto´s te maken. Tijdens een van die stops hoorde we allemaal zeeleeuwen schreeuwen. Toen we verder keken zagen we beneden een hele kluwe van die beestjes liggen!
Verderop zagen we dan eindelijk de zee olifanten! In 1993 heb ik die al eens gezien, toen waren ze daar net(de eerste zijn er 1990 gezien) en nu liggen er nog veel meer. Je kunt nu niet meer op het strand komen maar ze hebben er een wandelbrug naast gebouwd zodat je ze nog altijd van heel dichtbij ziet. Dit was ook iets waar ik heel erg naar uitgeken had! Wat ook leuk was was dat er nu ook mannetjes op het strand lagen. Die hebben echt die olifantensnuit en zijn heel groot.
Daarna nog een heel eind voordat we er eindelijk waren. En vooral het laatste stuk was saai en lang!
We liggen net achter hollywood boulevard waar zondag de oscar uitreikingen zijn. Die straat is nu al helemaal afgezet en je kunt er alleen te voet langs. Morgen gaan we kijken en zullen we, speciaal voor Lisa, wat foto's maken.Maar nu eerst maar eens uitrusten van de lange rit!

• 23 Februari 2011 - 14:51

Lia:

Wat gaaf om die beesten in het wild te zien jullie hebben echt mooie foto's. Ben erg benieuwd hoe de Hollywood boulevard er nu uitziet.Groetjes Lia Eric sascha en Ayana

• 23 Februari 2011 - 17:05

Mama En Theo:

Wat leuk die zee leeuwen en zee olifanten. Ook het kolibrietje erg mooi.Veel plezier en groetjes mama en Theo

• 23 Februari 2011 - 18:52

Saskia:

hoihoi,
    echt super mooi.
    en Rob was dit de eekhoorn die jou in je vinger heeft gebeten de vorige keer.......
    lfs