Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Door: Rob en Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

23 Februari 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Santa Monica Boulevard stond vandaag als eerst op het programma. Daar aangekomen begon het zonnetje heerlijk te schijnen en hebben we zelfs in ons tshirt kunnen lopen. De pier, het strand en de boulevard hebben we allemaal gezien en daarna via Beverly Hills terug naar het hotel. De auto in de pakeergarage en vervolgens lopend naar Hollywood Boulevard! Het is echt allemaal een hele toestand daar vanwege de oscar uitreiking a.s. zondag. Er word met man en macht gewerkt om het allemaal
op tijd klaar te krijgen. De rode loper word gelegd en de pers krijgt instructies. Een kleinstukje van de rode loper is niet afgezet en daar hebben wij overheen gelopen!! Oke... er lag wel een dikke laag plastice overheen, maar toch.

Nog even een up date een paar uur later. We zijn net nog evenb wezen uit eten en dat is ook een heel verschil met Nederland. Ten eerste bestel je hier een vooraf en een hoofdgerecht dan komt het ook achter elkaar door! Vandaag was het wel heel snel en de portie's zijn mega groot en vandaag belachelijk groot!! Na een paar happen van mijn voorgerecht (misschien een kwart van het geheel) had ik eigenlijk al genoeg. Gelijk daarna kwam er een belachelijk grote berg spagetti.Dat kon ik natuurlijk helemaal niet op dus had ik bedacht om het maar in een doggybag mee te nemen. Niet om het nu alsnog te gaan eten maar omdat er hier zóveel zwervers lopen. Ik dacht ik geef het gewoon aan een van hun! Maar we hebben er op de terugweg niet een meer gezien. Dus heeft Rob het maar netjes in een afvalbak gezet en dan vinden ze het vast wel. Dat is ons echt opgevallen, er zijn zó veel zwervers hier in de grote steden, gewoon triest is dat! Het maakt het beeld dat je van de stad hebt toch heel anders. Er is een groot verschil tussen nu en jaren geleden. Hier zie je pas echt hoe de crisis is ingeslagen.
Nu uitbuiken in ons hotel en morgen naar San Diego!

• 24 Februari 2011 - 06:24

Tanja:

Hoi allebei, we genieten van jullie verhalen over deze fantastische reis. Zee-olifanten zijn de liefste volgens Lars. En Lars vindt het cool dat tante Angela een eekhoorntje heeft eten gegeven. Veel plezier nog!
    Groetjes uit een koud Nederland!
    Bart, Tanja, Lars en Daan

• 24 Februari 2011 - 06:27

Dien:

Hé baywatch babe!!
    Gaaf dat gedoe rond die oscar uitreiking.
    Ik mis wel de foto van jullie op die rode loper?!

• 24 Februari 2011 - 10:47

Saskia:

ja Dien dat is wat ik ook al miste jammer toch...
    maar goed dan zullen we ze toch maar geloven dat ze over een plastic rode loper hebben gelopen toch!!!!
    lfs

• 24 Februari 2011 - 13:51

Lia :

Wat een tafereel zo op de hollywood boulevard jammer dat jullie er niet meer zijn als de sterren eroverheen lopen.veel plezier nog en tot volgende week. Eric,Lia, Sascha en Ayana

• 24 Februari 2011 - 18:32

Mama En Theo:

Hoi samen geweldig dat jullie zo iets van dicht bij mee mogen maken. Maakt niets uit of je er nog bent of niet. het is toch een leuke ervaring.Nou luitjes tot morgen groetjes mama en Theo