Seaworld - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu Seaworld - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

Seaworld

Door: Rob en Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

26 Februari 2011 | Verenigde Staten, San Diego

Vandaag zijn we naar seaworld geweest en dat blijft leuk!
Het eerst zijn we de dolfijnen gaan voeren. Dat ging in een sneltrein vaart. aaien, visje voeren,aaien, visje voeren, aaien, visje voeren en wegwezen. In anderhalve minuut $12,00 lichter. We hadden bijna geen tijd om een foto te maken.Maar gelukkig is het wel gelukt anders waren we weer niet gelooft!!
Daarna de Shamu show, wat een prachtige beesten zijn dat toch. De dolfijnenshow was mooier dan we ooit gezien hebben. Inmiddels was de zon flink gaan schijnen en werd het zelfs even erg warm.
Vervolgens hebben we een tijdje bij de sealions staan te kijken. Eentje stond echt heel zielig te kijken of iemand hem een visje wou voeren. Dus maar weer voor $6,00 een paar visjes gehaald. Er werd mij nog gewaarschuwd de visjes goed vast te houden want de birds waren er dol op. Maar ik wou er even de tijd voor nemen zodat Rob ook dit op de foto vast kon leggen. Helaas waren de witte reigers erg brutaal! Terwijl ik mijn laatste visje vast had en Rob klaar stond met het fototoestel voor nog een laatste foto, werd ik brut in mijn vinger geprikt door een aanvliegende witte reiger. Hoewel ik nu gewond ben aan mijn vinger, heeft hij de vis niet te pakken gekregen. Hij viel nog net in de bek van de sealion! Foto mislukt, vinger pijn, reiger pech, sealion blij!
We hebben de hele dag volledig benut en volop genoten van Seaworld.

• 26 Februari 2011 - 06:31

Steven:

And the winner's are ....... Angela en Rob! Behalve het varkentje brengen jullie dus nu ook een paar dolfijntjes mee naar huis. Gave foto's ook weer, vooral die waar jullie verkleed in pinguinpak staan te poseren. Veel plezier verder!

• 26 Februari 2011 - 06:35

• 26 Februari 2011 - 06:37

• 26 Februari 2011 - 07:06

• 26 Februari 2011 - 07:07

• 26 Februari 2011 - 07:07

Saskia:

super gaaf die foto's. oke nu is het vastgelegd en duidelijk voor ons beelddenkers!!!!!!

ik ga even het hele weekend werken en tja vandaag verplicht carnaval. zie er tegen op maar goed dat is het risico van het vak.

fijne dag morgen
    lfs

• 26 Februari 2011 - 07:27

Tanja:

Geweldige foto's!!! En in het echt is het vast nog mooier! Heel gaaf.
    Geniet van jullie laatste vakantiedagen.
    We zullen jullie morgen bij de koffie missen!
    Groetjes, Tanja, Bart, Lars en Daan

• 26 Februari 2011 - 07:37

Steven:

Excuses! De computer op het werk is blijkbaar op hol geslagen. Niet dat ik niet enthousiast ben over jullie reisverslagen maar vijf keer is wat overdreven.

• 26 Februari 2011 - 08:26

Dien:

wie zijn the winners ook al weer???

Geintje: het ziet er echt SUPER uit!
    Xdien

• 26 Februari 2011 - 12:15

Lia:

Wat een geweldige fotos weer.Sascha en Ayana hadden die dolfijnen ook wel willen aaien. Tja verschil moet er zijn he. Veel plezier nog die laatste paar dagen en tot van de week. Eric, Lia, Sascha en Ayana

• 26 Februari 2011 - 12:17

Tanja:

GROOT NIEUWS uit Nederland: Lars heeft zojuist zijn zwemdiploma gehaald!!! Jullie begrijpen, het is nu groot feest hier in huis!
    Tot gauw!!!
    Groetjes van ons allemaal, Tanja

• 26 Februari 2011 - 12:32

Mama En Theo:

Wouw wat een mooie foto,s Ja ja moet maar goed willen poseren zijn de witte reigers je haast te vlug af. Zorg er voor dat het wondje niet gaat ontsteken dus goed ontsmetten.veel plezier en tot morgen. Groetjes mama en Theo