SAN FRANCISCO - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu SAN FRANCISCO - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

SAN FRANCISCO

Blijf op de hoogte en volg Angela

20 April 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanochtend op weg naar San Francisco. Onderweg bij een klein fruitkraampje gestopt en voor heel weinig heel veel fruit ingeslagen, onderandere mega grote (super lekkere) aardbeien. Na nog een stuk gereden te hebben een tussenstop gemaakt bij een groot shoppingcentrum. Als eerste zijn we een mega grote winkel waar ze echt alles voor outdoor hadden. Echt leuk om even te zien. Daarna de vans store en uiteraard Geuss, daar hebben we allemaal wel wat leuks gekocht. Daarna door naar onze bestemming voor de komende twee dagen, SAN FRANCISCO! Helaas zat hetverkeer heel erg tegen en hebben we de planning om over de golden gatebridge binnen te rijden bijgesteld. Nu zijn we over de bay bridge binnen gekomen. Ook heel druk maar wel gaaf!
Nadat we ingechecked hebben eerst de koffers naar de kamer gebracht. We hebben gewoon een kamer met balkon en uitzicht op de golden gate bridge!!!
Daarna heerlijk gewandeld naar pier 39, de zeeleeuwen lagen er weer in bosjes en de meiden vonden alles supper leuk, hoewel ze wel echt even moesten wennen aan het grote verschil met de rust van yosemite.
De avond afgesloten met een heerlijke maaltijd bij een visrestaurant op de pier en morgen nog een volle dag in San Francisco voor de boeg.

• 21 April 2014 - 07:01

Lia:

Wat gaaf zeg!!!!!! XXX

• 21 April 2014 - 19:00

MAMA EN THEO:

Wat jammer dat het niet over de Golden gatebrids kon maar van uit het hotel er op kijken is ook geweldig. Ja meiden de zeeleeuwen maken veel lawaai. Veel plezier in San Francisco

Angela

Donderdag 23 Oktober is het dan eindelijk zover en gaan wij naar Florida!! We hebben van alles in de planning staan en we kijken er heel erg naar uit. Vooral Discovery Cove, waar we gaan zwemmen met dolfijnen én roggen, lijkt ons geweldig.

Actief sinds 08 Sept. 2008