San Francisco dag 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu San Francisco dag 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

San Francisco dag 2

Blijf op de hoogte en volg Angela

21 April 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag stond Alcatraz op de planning maar helaas was er geen plaats meer, de eerste beschikbaren mogelijkheid is woensdag pas.
Planning dus maar aangepast en dus was het vandaag, chinatown, union square en pier39 nog een keer!
Nu ligt alles even languit op bed, eventjes de voetjes laten bijkomen. Straks nog even ergens lekker eten en dan morgen weer vroeg op pad.
Als de planning het toelaat gaan we dan in de middag de whalewatch tour doen!

P.S. ik zet er elke keer foto's op maar om de een of andere reden komen die allemaal bij hetzelfde reisverslag te staan. Ze staan allemaal bij "best birthday ever"

• 22 April 2014 - 19:19

Dianne:

Hoi hoi
    Jullie zijn goed bezig. Fijn dat jullie zo genieten!
    Veel plezier bij de whalewatch tour.
    Groetjes uit Nederland!

• 22 April 2014 - 19:27

MAMA EN THEO:

Hele mooie foto,s veel plezier bij de whales veel liefs van ons

Angela

Donderdag 23 Oktober is het dan eindelijk zover en gaan wij naar Florida!! We hebben van alles in de planning staan en we kijken er heel erg naar uit. Vooral Discovery Cove, waar we gaan zwemmen met dolfijnen én roggen, lijkt ons geweldig.

Actief sinds 08 Sept. 2008