L.A. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu L.A. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

L.A.

Blijf op de hoogte en volg Angela

25 April 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gisteren in L.A. aangekomen zijn we eerst naar de santa monica pier gereden en hebben daar even rondgestruind. Het zonnetje scheen en het weer was heerlijk. Daarna door naar Hollywood boulevard waar het echt super druk was. De meiden vonden het leuk om gezien te hebben maar niet heel bijzonder. Toen we opweg gingen naar ons hotel stond het verkeer inmiddels al goed vast, 6 banen heen en 6 banen terug maar nog vast staan.
wederom een mooi hotel en nadat alles weer uit de auto gesleept was zijn we gaan eten bij sizzlers.
vanochtend al vroeg naar universal gereden en we waren er toen het park open ging. Omdat we zo vroeg waren hebben we nergens lang hoeven te wachten en hebben we e ht alles kunnen zien! De minions was erg leuk en ook de tramtoure was erg gaaf om te zien. De meiden zijn zelfs nog een tweede keer in jurassic park geweest. Snap ik niet want de eerste keer waren ze al goed nat!
Na lang zeuren ging uiteindelijk iedereen met me mee naar het house of horror. ......wat waren ze bang!!!
Een super leuke dag gehad dus en morgen rijden we weer door naar San Diego waar we 3 nachten zullen slapen.

• 26 April 2014 - 07:56

Nadine:

Hahahaha! Lachen: die foto's!! X

• 26 April 2014 - 09:39

Lars En Daan:

Wat een grappige foto's!!! Wij gaan nu Koningsdag vieren. Nog heel veel plezier daar. Groetjes van ons allemaal.

• 26 April 2014 - 14:28

MAMA EN THEO:

He luitjes ziet er heel goed uit zie dat jullie genieten zijn weert mooie foto,s en grappig e naturlijk goede reis naar San Diego

• 26 April 2014 - 20:32

Sas:

Jullie zien er geweldig uit.

Angela

Donderdag 23 Oktober is het dan eindelijk zover en gaan wij naar Florida!! We hebben van alles in de planning staan en we kijken er heel erg naar uit. Vooral Discovery Cove, waar we gaan zwemmen met dolfijnen én roggen, lijkt ons geweldig.

Actief sinds 08 Sept. 2008