San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

San Diego

Blijf op de hoogte en volg Angela

28 April 2014 | Verenigde Staten, San Diego

We zitten inmiddels in San Diego wat toch echt wel mijn favoriete stad is! Gisteren zijn we eerst maar even naar de shopping outlet gereden omdat de meiden dat toch wel erg graag wilden doen. Daarna door naar het hotel, watuiteindelijk een ander hotel is gegeworden dan we geboekt hadden omdat we een paar dagen geleden te horen kregen dat die ging sluiten.....
Erg jammer maar dit hotel is ook wel oké.
Vandaag naar de havens geweest en daarna (met een onweg) naar point loma. Een erg mooie plek aan de kust waar we even lekker langs de kust gelopen hebben.
Vanavond dan eindelijk gegeten bij een super goed mexicaans restaurant !!! In 2011 hebben we daar al eens gegeten en het eten is daar echt super lekker. En niet te vergeten hebben ze daar echt de beste magarita's die ik ooit gedronken heb!!
Morgen nog een dagje sea world en dan gaan we San Diego weer verlaten ( wat ik toch wel jammer vind)
Het volgende op de planning is Sedona, waar we in 2 dagen naar toe rijden.......

• 28 April 2014 - 05:16

Deb:

Het is te zien dat je hebt gezopen mam!

• 28 April 2014 - 05:22

Angela Nijsten Van Baal:

Gedronken Debby..... niet gezopen!

• 28 April 2014 - 13:53

MAMA EN THEO:

Kan zien dat jullie het goed naar jullie zin hebben en Angela gezopen dat mag ook wel een keer of te wel gedronken nog veel plezier en een goede reis naar Sedona groetjes en xxxx van ons.

• 28 April 2014 - 14:32

(O)pa En Inge:

Veel plezier bij jullie super-ontbijt en nog een heeeele fijne vakantie verder.
    Groetjes en xxx van ons.

• 29 April 2014 - 09:13

Sas:

Daar moet op gedronken worden!!!

Angela

Donderdag 23 Oktober is het dan eindelijk zover en gaan wij naar Florida!! We hebben van alles in de planning staan en we kijken er heel erg naar uit. Vooral Discovery Cove, waar we gaan zwemmen met dolfijnen én roggen, lijkt ons geweldig.

Actief sinds 08 Sept. 2008