west fork trail - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu west fork trail - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

west fork trail

Blijf op de hoogte en volg Angela

01 Mei 2014 | Verenigde Staten, Sedona

Een heerlijke dag met super weer gehad! Eerst zijn we naar "chapel of the holly cros" gereden. Een kerkje dat boven op en in een rots gebouwd is. Vanuit de kerk heb je een prachtig uitzicht op de omgeving. Daarna door naar de plek waar we zijn gaan wandelen. Een leuke wandelroute hier in de mooie omgeving. Tijdens deze tocht moest je verschillende keren de west fork creek oversteken. Dat oversteken was echt over de stenen. En ik maar roepen naar de meiden dat ze goed moesten kijken waar ze hun voeten neerzetten, 3 keer raden wie er uiteindelijk toch een natte voet had.....

Daarna door naar een ander plaatsje die ons aangeraden was door een vrouwtje hier. Jerome een plaatsje helemaal bovenop en tegen de berg aan. Het is een heel oud mijners stadje wat echt nog een heel eind is zoals vroeger. Erg leuk om te zien, hoewel de weg erheen wel heel erg omhoog. Uiteindelijk zaten we op een hoogte van 1600 meter hoogte. Het plaatsje is nu vooral bekend om zijn "spookhotel" vroeger was dat een ziekenhuis en nu zouden er regelmatig geesten te zien zijn.
Wij zijn dus maar uiteindelijk maar gewoon weer naar ons eigen hotel gereden ;-)
Vanavond heerlijk gegeten bij sizzlers en de de koffers weer inpakken. Morgen vroeg weer op pad naar de Grand Canyon, dan nog een nachtje in williams waarna we weer terug vaan naar Las Vegas. De tijd gaat te snel......

• 02 Mei 2014 - 10:44

MAMA EN THEO:

Wat geweldig echt mooi natuurlijk wie het hardst roep valt er dus in maar met mooi weer kan dat geen kwaad die voet is dan zo droog groetjes en kusjes van ons veel plezier in de Grand Canyon

• 03 Mei 2014 - 09:28

Sas:

In 1 woord super!!

Angela

Donderdag 23 Oktober is het dan eindelijk zover en gaan wij naar Florida!! We hebben van alles in de planning staan en we kijken er heel erg naar uit. Vooral Discovery Cove, waar we gaan zwemmen met dolfijnen én roggen, lijkt ons geweldig.

Actief sinds 08 Sept. 2008