shoppen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu shoppen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

shoppen

Door: Rob en Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

25 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nadat we heerlijk geslapen hebben zijn we toch wel teleurgesteld als we de gordijnen open trekken. Regen en bewolking!! en dat in de sunshinestate!
De temperatuur buiten is wel erg hoog. Gelukkig hebben we vandaag een shopdag gepland. We zijn uren lang op zoek naar schoenen voor de meiden en na lang zoek en enkele telefoontjes naar Debby zijn we eruit. Voor Lisa zijn we geslaagd maar nadat we eindelijk wisten welke schoenen we voor Debby moesten kopen, hadden ze ze niet in haar maat. Sorry Deb, we zoeken weer verder!
Nadat we net heerlijk gegeten hebben liggen we nu voor de tv en heb ik (angela) al kriebels in mijn buik voor morgen. Eindelijk zwemmen met dolfijnen en roggen!!

  • 25 Oktober 2008 - 09:02

    Nadine:

    Hele dag shoppen en alleen maar schoenen voor Lisa?! (zijn overigens erg leuk!)
    Wat is er nog meer aangeschaft dat wij niet te horen krijgen!!!?
    Ik weet zeker dat die koffers op de terug reis een paar kilo zwaarder zijn!
    Ben benieuwd naar het 'dolfijnen'verslag.
    Wel foto's erbij doen hè?
    Groetjes van Dien X

  • 25 Oktober 2008 - 17:13

    Lisa:

    heey mama en rob hoe is die hier goed
    ik zie de all stars op de site ik vind ze kei gaaf
    ik wil nog wel 10000000000 dingen vertellen
    maar dat gaat niet
    ik wens jullie nog heel veel plezier toe
    -xxxxxxxxxxxxxxxxx-
    liesje
    p.s. ik doe ook maar de groeten van debby

  • 25 Oktober 2008 - 18:02

    Debby:

    heey mama en rob had dan eerst gekeken of ze mijn maat dan hadeen mar ja hebben jullie v

  • 25 Oktober 2008 - 18:05

    Deeby:

    srry vorigen bericht was nog niej mar wat ik wouw zeggen hooor scis hebben jullie vandag met dolfijnen en roogen gezwommen maar ummh... kijk da nog ff voor shoenen en wil je eeel ook voor een ipod ofso kijken die van mij is kapot ligt eaan hoe veel ze kosten bel me dan maar xxx hvj

  • 26 Oktober 2008 - 08:53

    Sas:

    hoihoi.
    leuke schoenen voor Lisa. veder niks gekocht???????????
    fijne dag
    lfs sas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

Donderdag 23 Oktober is het dan eindelijk zover en gaan wij naar Florida!! We hebben van alles in de planning staan en we kijken er heel erg naar uit. Vooral Discovery Cove, waar we gaan zwemmen met dolfijnen én roggen, lijkt ons geweldig.

Actief sinds 08 Sept. 2008
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 37105

Voorgaande reizen:

17 April 2014 - 08 Mei 2014

Family roadtrip

12 November 2013 - 19 November 2013

What happens in Vegas, stay´s in Vegas

02 September 2012 - 25 September 2012

roadtrip USA

07 November 2011 - 15 November 2011

Back to Vegas

14 Februari 2011 - 01 Maart 2011

Rondreis Amerika

02 November 2009 - 10 November 2009

We gaan weer naar VEGAS

05 Juni 2009 - 08 Juni 2009

Wandelen in Diekirch

23 Oktober 2008 - 02 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: