Key-Largo - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu Key-Largo - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

Key-Largo

Door: Rob en Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

28 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen zijn we vertrokken van Orlando naar Key Largo, een rit van ongeveer 300 mijl. We zijn in een heel mooi en net hotel gekomen, alles prima verzorgd, met een zwembad en een strandje met ligbedden op mooi wit zand. Hier zijn wem eteen even gaan liggen met een boekje. Op het gras in de tuin van het hotel zaten 5 leguanen, dus angela was niet meer te houden. Nadat we wat boodschappen gedaan hadden ( plus een extra koffer voor alle schoenen die we hebben gekocht voor Debby, Lisa en Rob) zijn we naar de zonsondergang gaan kijken. Deze was echt prachtig. word maar niet jaloers als jullie de foto's ervan zien.

• 28 Oktober 2008 - 08:29

Dien:

IIEEEE!!......
    Die leguanen!! Hellup!!
    Niks voor mij.
    Die zonsondergang daarintegen, die is GEWELDIG!!
    Maar jaloers; nee hoor.
    Wij hebben het hier ijskoud, keelontsteking,
    de dagelijkse sleur...
    Nee, wij zijn echt niet jaloers....!? WEÉE!!
    Haha! Het is jullie gegund hoor! X Dien

• 28 Oktober 2008 - 11:54

Lia:

geweldig die leguanen lisa is jaloers op jullie zonsondergang ze was er graag bijgeweest ik gun het jullie van harte zo iets moois

• 28 Oktober 2008 - 14:59

Sas:

hoihoi,
    echt kei mooie foto's en sorry maar ik ben niet jaloers hihihihi.
    geniet er lekker van met samen
    lfs sas

Angela

Donderdag 23 Oktober is het dan eindelijk zover en gaan wij naar Florida!! We hebben van alles in de planning staan en we kijken er heel erg naar uit. Vooral Discovery Cove, waar we gaan zwemmen met dolfijnen én roggen, lijkt ons geweldig.

Actief sinds 08 Sept. 2008