best birthday ever!! - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu best birthday ever!! - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

best birthday ever!!

Blijf op de hoogte en volg Angela

20 April 2014 | Verenigde Staten, Mariposa

Vanochtend begonnen met een heerlijke bagel met cremecheese daarna koffie bij 7eleven! ! Lisa is gelijk ook verslaafd aan deze koffie. Daarna op naar Yosemite national park waar we eerst naar mariposa grove zijn gegaan. Aangezien het erg druk was moesten we de auto parkeren en verder met de shuttelbus. Daar hebben we een stuk gewandeld langs de mamoetbomen. De schade van de grote brand van eind vorig jaar is nog heel goed te zien. Daarna de kronkelweg op en verder naar bridleveil waterval. Lisa vond de weg niet echt fijn maar we hebben al een veel banger iemand in de auto gehad ;-).
We hadden echt super mooi weer vandaag en we hebben dan ook volop genoten van al het moois! Alles staat hier nu in bloei en is prachtig!!
Inmiddels zitten we bij "happy burger diner" aan ons diner. Echt een kei leuktentje met heerlijk eten! Aangezien we geen internet heb ini het hotel is fotos toevoegen nu niet handig dus die volgen later. Zometeen nog een stukje cheesecake en dan heb ik toch wel een super verjaardag gehad!

• 20 April 2014 - 10:21

MAMA EN THEO:

Ja ja en wie was die banger iemand? Nou je heb in ieder geval een fijne verjaardag gehad. En zo te lezen ook een mooi park bezocht. Veel liefs en kusjes van ons

• 20 April 2014 - 12:58

Tanja:

Namens Wim en Nel nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ze waren het gisteren helemaal vergeten aan de telefoon en vonden dat heel erg vervelend dus bij deze dikke knuffel van ze!!!

• 20 April 2014 - 17:08

Dianne:

Hoi hoi
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag, lekker laat maar goed bedoeld!
    Heerlijk genieten met z'n vieren!!!
    Liefs Dianne

• 20 April 2014 - 17:21

Angela Nijsten Van Baal:

Hey Tanja, dat zei ik al meteen tegen Rob dat ze dat zou zeggen maar zeg maar dat dat niks uit maakt en dat ik het fijn vond ze even te horen. Groetjes van ins