Humpback whales - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu Humpback whales - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

Humpback whales

Blijf op de hoogte en volg Angela

23 April 2014 | Verenigde Staten, Pismo Beach

Dinsdagochtend stond de whalewatch tour op de planning maar in Monterey aangekomen bleken de boten niet te varen vanwege de harde wind. Balen dus maar aangezien we dit toch wel erg graag wilden doen hebben we de planning aangepast (alweer) en besloten om het de volgende ochtend nog maar eens te proberen. En gelukkig was het weer vanochtend beter. De bootzou varen maar er werd al wel gewaarschuwd dat er stevige wind op komst was. Nou dat hebben we ook wel gemerkt! Lisa werd er op het eind ook echt misselijk van. Maar we hebben ze wel gezien! Een stuk of 6 humpbacks en daarna nog een groep bottlenose dolphins.
Daarna door naar Pismo beach waar we een super gaaf hotel op het strand. hebben. We kregen ook nog eens een upgrade naar een kamer met uitzicht. Dus we hebben nu een prachtig uitzicht op de oceaan!!
Morgen L.A. .......

• 24 April 2014 - 06:59

Nadine:

Gaaf!!! Fijn dat de boot toch ging.....En dat hotel op t strand klinkt ook goed!! X

• 24 April 2014 - 19:47

MAMA EN THEO:

Fijn dat jullie toch nog naar de walvissen zijn gegaan.Nu morgen genieten van LA veel plezier in Holywood

Angela

Donderdag 23 Oktober is het dan eindelijk zover en gaan wij naar Florida!! We hebben van alles in de planning staan en we kijken er heel erg naar uit. Vooral Discovery Cove, waar we gaan zwemmen met dolfijnen én roggen, lijkt ons geweldig.

Actief sinds 08 Sept. 2008