Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

Sedona

Blijf op de hoogte en volg Angela

30 April 2014 | Verenigde Staten, Sedona

Gisteren na een lange rit naar Phoenix besloten om toch nog een stukje door te rijden naar Sedona. Dus een dag eerder in ons hotel aangekomen.
Vanochtend eerst even naar het centrum gereden en daar wat rondgelopen. Daarna Debby naar het hotel terug gebracht want die voelde zich niet zo lekker. We hadden iets gelezen over een vally fair in de buurt dus we zijn gaan kijken maar dat viel tegen, gewoon een oude kermis.
Daarna terug gereden over een mooie route waar we super moie uitzichten hadden!
Eind van de middag terug naar het hotel want daar zouden wat optredens zijn. Dat bleek van de hopi indianen te zijn. Inmiddels was Lisa het ook wel even beu en zijn de meiden even op bed gaan liggen terwijl Rob en ik nog een wandelroute zijn gaan lopen rond bell rock, heel erg mooi!!
Sedona is echt een prachtig......

• 01 Mei 2014 - 06:29

Nadine:

Mooi! Hopelijk zijn de meiden weer fit!? X

• 01 Mei 2014 - 08:09

Tanja:

Het ziet er allemaal geweldig uit, en zo'n mooi weer. Geniet er nog even van! Groetjes ons.

• 01 Mei 2014 - 09:41

Sas:

Ziet er mooi uit daar. Rustig aan dan even voor de meiden, maar blijven genieten allemaal xx

• 01 Mei 2014 - 11:55

MAMA EN THEO:

Wat een mooie plaatjes e wat leuk dat je naar zoveel jaar weer Hopi indianen ziet was het net zo als toen of anders er zit 20 jaar tussen als ik het goed heb. Nou geniet er nog maar lekker van deze laatste week . Groetjes en xxxxxx van ons

• 01 Mei 2014 - 11:57

M:

O ja Debby en Lisa knap gauw weer op xxxxxx opaTheo en Oma

Angela

Donderdag 23 Oktober is het dan eindelijk zover en gaan wij naar Florida!! We hebben van alles in de planning staan en we kijken er heel erg naar uit. Vooral Discovery Cove, waar we gaan zwemmen met dolfijnen én roggen, lijkt ons geweldig.

Actief sinds 08 Sept. 2008