Discovery Cove - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu Discovery Cove - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

Discovery Cove

Door: Rob en Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

26 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag in de regen vertrokken naar discovery cove om te gaan zwemmen met dolfijnen en roggen. Voordat we onze zwemkleding aantrokken waren we al drijf nat geworden van de regen. Gelukkkig klaarde het later op en kwam de zon te voorschijn.
We hebben gezwommen met 'Nathalie', een grote dolfijn die vorig jaar een baby heeft gehad ( deze kleine heet 'iggy' en bleef nog lekker in de buurt van mama zwemmen). Het was super leuk om te doen. Voor wendy en erik hebben we nog de groetjes gedaan aan 'cindy', ze was blij weer iets van jullie te horen!!!!!
Het snorkellen was ook heel mooi, duizende vissen om je heen, waaronder hele grote roggen. Dit was het mooie gedeelte van de dag, daarna kwam de ellende. Op de terug weg naar het hotel werden we door iemand op een lekke achterband gewezen. deze vervangen door het reservewiel en verder naar het hotel gereden. Daar de servicelijn van 'alamo' gebeld. We moesten terug naar het vliegveld om de auto om te ruilen voor een andere.
Toen we dat gedaan hadden weer terug naar het hotel, waar onze sleutels van de kamer niet meer werkte. Dus bij de receptie weer nieuwe halen. Daarna zijn we bij een leuk italiaans restaurantje gaan eten, zag er super gezellig uit, maar het eten was helemaal niks. Dus we hebben het wel gehad voor vandaag en hopen dat het morgen een betere dag wordt in sea-world en ´s avonds halloween-horror night bij universal.

• 26 Oktober 2008 - 08:48

Pa:

Hopelijk hebben jullie verder mooi weer. Niet te veel shoppen, maar geniet samen maar lekker van de vakantie! Doei x

• 26 Oktober 2008 - 08:50

Sas:

hey super joh echt gaaf.
    hebben jullie meer foto's van het zwemmen met de dolfijn?
    veder alles goed daar? nu wel mooi weer?
    lfs sas

• 26 Oktober 2008 - 09:27

Debbertjedab:

heey kei gaaf met die dolfijnen en de roggen nu ben ik al helemaal jaloers volgenden keer gaan wij mee hoare en vervelend van de auto en de sleutels seg mar is het nu wel weer mooi weer hoop het voor jullie doei papa en mama mis jullie heeel erg gouw weer terug komen he

• 26 Oktober 2008 - 10:08

Dien:

WAUW!.............
    (voor de dolfijnen en roggen)
    BALEN!............
    (voor de lekke band, defecte sleutel en het eten)
    STERKTE!.............
    (voor de horror)
    liefs Dien X

• 26 Oktober 2008 - 17:20

Ramon & Esther:

Hallo Daar,

Leuke foto's!
    Lijkt ons ook erg leuk om te doen.
    Succes met de Halloween Horror Nights.

Nog een fijne vakantie daar!

Groetjes Ramon & Esther

• 26 Oktober 2008 - 21:40

Erik En Wendy:

Hoi Rob en Angela, leuk om de foto's van jullie vakantie te kunnen zien. Leuk om weer iets van Cindy te horen :).
    Veel plezier tijdens de Halloween Horror-nights. We hopen dat jullie het "overleven" :)
    Nog veel plezier