VIVA LAS VEGAS - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu VIVA LAS VEGAS - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

VIVA LAS VEGAS

Door: Rob en Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

02 November 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Eindelijk na ruim 24 uur onderweg te zijn, liggen we uitgetelt op onze hotelkamer. We hebben uiteindelijk toch een deluxe lovetub room! We liggen in een groot bed met naast ons bed een gigantisch groot rond bad. Foto's hiervan zullen we later maken we zijn nu te moe.
Het was wel weer geweldig om over de strip Las Vegas binnen te rijden met al die gigahotels.
Later meer nu gaan wij lekker onze oogjes dicht doen.

• 03 November 2009 - 06:33

Lia:

Ik ben heel blij dat jullie goed aangekomen zijn. Heel veel plezier en mooi weer. Veel liefs en kusjes van je (schoon)zusje

• 03 November 2009 - 06:54

Tanja:

Eerst goed uitrusten en dan lekker genieten daar! Nogmaals heel veel plezier van ons allemaal en bedankt voor de originele kaart voor Bart! Succes met winnen!
    Groetjes van ons!

• 03 November 2009 - 09:55

Dien:

toch de lovetub!!?
    Wat zullen jullie fris en fruitig terug komen.
    En rijk..?! Maar dan komen jullie volgens mij niet meer terug; dus doe dat maar niet.
    Veel plezier! X!

• 03 November 2009 - 10:51

Sas:

hoihoi,
    gelukkig goed aangekomen.
    laat die foto maar zien van dat giga bad!!!!!!!!
    weltrusten
    sas

• 03 November 2009 - 11:47

Mama En Theo:

jaja dat wil ik wel eens zien dat grote bad van jullie geniet van jullie welverdiende vakatie.fijn dat toch even belde ook al was het nog nacht groetjes mama en theo

• 03 November 2009 - 13:57

Dianne:

24 uur onderweg en door deze site toch een beetje dichtbij, leuk! Ik hou jullie in de gaten. Rust lekker uit en dan flink gaan genieten, knuffel Dianne

• 03 November 2009 - 18:22

Deb:

ey mam en pap
    toch die kamer:D wel leuk hoor. veel plezier daar . mis jullie wel maar geniet daar lekker van jullie vakantie xxje debje

• 04 November 2009 - 17:46

Mama En Theo:

Hai Angela en Rob. Inderdaad een zeer groot bad.Wel kikken en lef hebben om ons allemaal te laten zien hoe jullie er in zitten.Maar de schuim verbergt gelukkig alles.Nog veel plezier met jullie etentje op grote hoogte.Groetjes van Mama en Theo