Freemont street - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu Freemont street - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

Freemont street

Door: Rob en Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

07 November 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Eindelijk zijn we dan naar Freemont street geweest. Twee jaar terug zijn we er wel even overdag geweest maar dan heb je de lichtshow niet en die was echt gaaf! De hele sfeer in freemont street is anders, veel gezelliger eigenlijk. het is op straat niet zo mega druk en ze hebben er nog de oude gokkasten waar de muntjes nog uit komen. Na 2 shows zijn we weer terug gereden.
O.... en pap, speciaal voor jou is Rob vanmiddag nog even zijn best wezen doen.

• 08 November 2009 - 09:44

Debje:

jeeh geld gewonnen:D
    en dat is nog best wel wat of niet vandaag doen jullie gelukkig weer bellen moet iets super suer super super leuks vertellen wat jullie heel knap gaan vinden van mij:D msi jullie xxxdebje:P

• 08 November 2009 - 10:53

Lisa:

heey
    sorry dat ik nu pas een keer reageer maar ik had het druk toets leren en zo (saahaai) maar ik zie dat jullie weer wat rijker zijn dan eerst ik kan nie wachten tot jullie terug zijn ik mis jullie heel erg maar heb het hier heel erg naar mijn zin vanavond aan de telefoon zal ik je iets heel mafs vertellen want om dat nou hier helemaal uit te gaan typen zoek ik ook nie echt hopelijk hebben jullie et nog steeds naar jullie zin daar maar dat moet haast wel ik bedoel duh het is las vegas jullie geliefde stad zoals jullie dat zelf zo mooi zeggen ik kan niet wachten tot jullie vanavond bellen maar ik denk dat ik nu maar ga stoppen heb nog zo veel te doen leren huiswerk en dat soort saaie dingen hvj(hou van jullie) wjnmk(wil jullie nooit meer kwijt) knwtd(kan niet wachten tot dinsdag)ik zal het er maar ff bijzetten wat het betekend anders krijg ik mam vanavond aan de lijn wat waren die afkortingen ook alweer hahaha ff pesten nou dikke kus en dikke knuf mis jullie lisa

• 08 November 2009 - 10:54

Lia:

Rob heeft goed zijn best gedaan.veel plezier nog de laatste 2 dagen groetjes en kusjes van Lia Eric Sascha en Ayana

• 08 November 2009 - 14:27

Dien:

money!!!!!
    Goed gedaan Rob!
    Nog even veel plezier en tot snel!
    Kus Dien.

• 08 November 2009 - 15:53

Mama En Theo:

Jippie geld gewonnen.Nou angela daar kunnen we met z,n drietjes wel wat van gaan doen grapje.Maar gaaf die licht show in fremont street.Nou meisje tot dinsdag en een hele goed terug reis gewenst. Nog even genieten en dan opgeladen weer terug naar het koude Nederland.Groetjes en een dikke kus van Theo en mama