tribute to Neil Diamond - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu tribute to Neil Diamond - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

tribute to Neil Diamond

Door: Rob en Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

05 November 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanochtend zijn we eerst naar de Las Vegas outletmall gegaan waar we een tijdje hebben rondgeslentert. Daarna zijn we gewoon een stukje Las Vegas uit gereden. Je rijd echt de woestijn in.
Toen we weer terug reden zag je echt een smogwolk boven de stad hangen.
Op de terugweg zijn we gestopt bij Excalibur waar we naar de donutfabriek wilden gaan. Helaas was het fabriekje er niet meer maar de donutshop nog wel.
Dus onze lunch bestond uit een heerlijke donut met een beker cappucino van starbuks.
Ik had wel zin om daarna even bij te bruinen aan het zwembad, is hij dicht!
Vanavond was de show van jay white aan de beurt "a tribute to Neil Diamond".
Wauw wat gaaf!!! Zijn stem is echt hetzelfde en we hebben genoten.
Daarna op de foto met Jay himself!
Eigenlijk wilde we zondag weer gaan maar helaas geeft hij geen optredens meer als wij hier zijn.
Morgen staat Vally of fire op het programma.

• 06 November 2009 - 08:01

Lia:

Fijn dat jullie zo kunnen genieten. Hoe is het met de verkoudheid van Angela?Jammer voor jullie dat het zwembad dicht is. Nog heel veel plezier de laatste dagen
    je (schoon)zusje

• 06 November 2009 - 10:17

Dien:

HELLO!!!!!
    LEUK JULLIE WEER TE VOLGEN ZO.....!
    GENIET ER NOG MAAR LEKKER VAN,
    VOOR JE HET WEET ZIT JE WEER HIER;
    EN ÉCHT NIET MET BLOTE ARMEN!
    XXX

• 06 November 2009 - 16:58

Mama En Theo:

Wat leuk zo samen op de foto.Hoe was de show en natuurlijk je dineetje op groote hoogte.jammer dat je niet kunt zwemmen maar zonnen kan altijd.Nou luitjes geniet nog maar deze paar dagen want het is zo voorbij groetjes Mama en Theo

• 06 November 2009 - 17:13

Pa:

Hartstikke leuk, die foto'.Maar het wordt nu toch écht tijd, dat jullie op de foto staan met een grote gokwinst...
    Nog heel veel plezier en geniet van het mooie weer. doei x