jumping whales - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu jumping whales - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

jumping whales

Blijf op de hoogte en volg Angela

12 September 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Wat een super gave dag! We hebben echt zoveel mazzel gehad tijdens onze tocht op zoek naar de walvissen. Hoewel we wel heel erg hoge golven hadden en het heel mistig was, hadden we al snel een paar humpback wahles in zicht. Nadat we ze steeds weer omhoog zagen komen en weer onder duiken, waardoor die staart heel mooi uit het water kwam, zagen we ze op een gegeven moment wel 5 keer springen!! En dat doen ze niet zo vaak maar wij zagen het dus gewoon 5!!! keer!
We hebben ruim 2 en een half uur constant walvissen gezien en we waren best dicht bij de kust. We zagen ook een soort vogel die familie is van de pinguïn, super grappig.
En als klap op de vuurpijl heb ik een pelicaan geaaid.
Vervolgens weer de auto in en op weg naar San Francisco. We hebben een prima hotel hier dus we houden het hier die 3 nachten wel vol.
Vanavond zijn we nog even naar pier 39 gelopen en nu zitten we lekker met een wijntje en de voetjes omhoog ons verslagje te typen.

• 12 September 2012 - 07:28

Lia:

Wat een gave fotos ik geloof goed dat jullie het erg leuk hebben gehad.
    Is pap netjes aan boord gebleven? Of ligt hij nu tussen de walvissen? hahaha
    Groetjes en xxxjes en nog veel plezier

• 12 September 2012 - 07:48

Tanja:

Super gaaf wat jullie nu hebben meegemaakt!!! Ben toch echt wel beetje erg jaloers! Dat zien we allemaal in Italië niet. Mooie foto's! Geniet er nog lekker van, je bent nog niet eens op de helft! Veel groetjes van ons allemaal, Tanja

• 12 September 2012 - 08:12

S@S:

echt heel mooi....das genieten.

• 12 September 2012 - 09:19

Steven:

Dat is gaaf! En nu genieten in Frisco.

• 12 September 2012 - 10:23

Dianne:

Ontzettend mooie foto's!!!
    Ook die van gisteren. Wat een mooie reis maken jullie.
    Knuff Dianne

• 12 September 2012 - 11:02

Nadine:

Cooool!!!!! ENJOY! xxxxx

• 12 September 2012 - 11:44

Mama En Theo:

Wat geweldig. Mooie foto,s en wat leuk jij met pelikaan op de foto maar wie wil dat nou niet met jou. Wij zien wel, jullie genieten er echt van . Nou luitjes groetjes van ons.