Leaving Las Vegas - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu Leaving Las Vegas - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

Leaving Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Angela

21 September 2012 | Verenigde Staten, Flagstaff

Met een dubbel gevoel hebben we Las Vegas weer verlaten. We hebben er echt een paar super dagen gehad! Vooral gisteren was een top dag.
S'middags zijn we gaan lunchen in on top of he world, het restaurant met het mooiste uitzicht! Het restaurant zit bovenin een 330 meter hoge toren en draait heel langzaam 360° in 80 minuten.
We hebben er al wel vaker gegeten maar dan was het donker en nu zag je ook de bergen waartussen las vegas zo mooi ligt. Wat het ook wel leuk maakte is dat we er gratis een glas goede champagne bij kregen.
S'avonds zijn we naar een show geweest over het oude las vegas. Ook heel erg mooi! Nog even gegokt maar dat was niet spectaculair.
Dus vanochtend weer de koffers in de auto en op naar Flagstaff. Z'on 4 uur rijden verderop. Onderweg was het weer zo mooi dat het weer een hele leuke rit was. En hier aangekomen zitten we nu in een super luxe kamer. De ene kant is woonkamer en kleine keuken en de andere kant slaapkamer met jacuzi en bed en aparte badkamer. Wat ook wel leuk is is dat we aan historice route 66 liggen, wat minder is is dat daar ook de santa de spoorlijn aan ligt en daar rijden gigantische treinen overheen en dat geeft best wat kabaal. Maar daar kunnen we wel tegen;)
Hier verblijven we nog 3 nachten en staan de Grand canyon en painted desert nog op het programma.

• 21 September 2012 - 07:27

S@S:

Klinkt mooi allemaal.
    Nou Vegas dus van boven gezien bij daglicht, foto's???
    Veel plezier in Flagstaff

• 21 September 2012 - 08:54

Nadine:

LEUK!!! Nog veel plezier! Thanks voor de post! Liefs Dien X

• 21 September 2012 - 12:40

Mama En Theo:

He hallo mensen. Mooie foto,s van Vegas.Nu op naar Flagstaff en genieten in de GRAND CANYON GROETJES MAMA EN THEO