cablecar - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu cablecar - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

cablecar

Blijf op de hoogte en volg Angela

14 September 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

We hebben vandaag eerst een stukje gereden met de cablecar. Vanaf het begin punt word die car volgepropt met zoveel mogelijk mensen. Wij zaten er als eerst in en hadden een mooi plaatsje voorin. Blijft toch bizar hoe het allemaal werkt. Onder de weg loopt een grote kabel waar de car aan vastgehaakt word. Via die kabel word de car de heuvels opgetroken (en die lopen hier steil omhoog) en gaat die naar beneden dan remt hij af op een paar houten blokken. Dat dat goed gaat....
Vervolgens zijn we uitgestapt in chinatown om vervolgens helemaal naar de andere kant te wandelen. Aan de kust aangekomen zagen we 2 gigantische cruiseschepen liggen. 1 daarvan was het Disney cruise schip, wat een groot schip zeg!
Daarna nog uren rondgeslenterd op pier 39 en fishermanswarf!
Heerlijk gegeten bij een visrestaurant op de pier en daarna weer naar het hotel waar we de koffers weer ingepakt hebben zodat we morgen al heel vroeg naarmuir woods kunnen.

• 14 September 2012 - 10:39

Mama En Theo:

Mooi he die cablecar. Wat zullen jullie moe geweest zijn Maar zo zie je wel het meest en de dingen die je wilt zien. Voor morgen een goede reis en veel plezier groetjes mama en Theo

• 14 September 2012 - 13:10

S@S:

Blij dat ik niet mee hoef brrr ik krijg al buikpijn als ik het lees, maar goed ik ben dan ook een watje.
    x

• 14 September 2012 - 16:53

Linda En Nick:

CRUISE!

• 15 September 2012 - 08:02

Tanja:

Schitterende foto's weer en mooie verhalen! En Lars vindt de foto van ome Rob mooi!
    Veel plezier met de rest van de reis! Groetjes van ons allemaal, Tanja

Angela

Donderdag 23 Oktober is het dan eindelijk zover en gaan wij naar Florida!! We hebben van alles in de planning staan en we kijken er heel erg naar uit. Vooral Discovery Cove, waar we gaan zwemmen met dolfijnen én roggen, lijkt ons geweldig.

Actief sinds 08 Sept. 2008