Muir Woods - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu Muir Woods - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

Muir Woods

Door: Rob en Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

20 Februari 2011 | Verenigde Staten, Monterey

Vanochtend eerst de huurauto opgehaalt en daarna over de Golden Gate naar Muir Woods.
Tja... en wat moet je daar van zeggen!? WAUW, PRACHTIG, SCHITTEREND, wat waanzinnig mooi!!!!
We zijn begonnen met de langste touristische route maar vonden het zó mooi dat we nog een veel minder druk pad op zijn gelopen. Steil omhoog en na elke bocht riepen we weer hoe mooi het was. Je ziet de zonnestralen tussen de bomen door stralen en overal hangt mist en vallen er druppels naar beneden. Die red wood tree's zijn echt mooi red en zó hoog! Het extra stuk wat we gelopen hebben was het mooist en we kwamen bijna niemand tegen. Het enige wat je hoort is het riviertje wat helemaal onderaan loopt.Dit was echt de mooiste wandeltocht die ik ooit gemaakt heb, en nog wel samen met Rob!
Daarna door na Muir beach. Er was ons door iemand uit San Francisco vertelt, dat dat ook erg mooi was maar dat vonden we tegen vallen. Toen weer terug over de Golden Gate Bridge maar voor we naar de overkant reden zijn we eerst gestopt om een paar om foto's te maken. Daarvoor moesten we eerst onder de brug doorlopen.
Via HWY 1 zijn we doorgereden naar Monterey en daar zitten we nu.
Morgen ochtend op zoek naar de walvissen!Men zegt dat het morgen ook weer droog blijft dus wie weet Deb, vangen we nog een inimini walvisje voor thuis...

• 21 Februari 2011 - 07:15

Saskia:

wauw super mooie foto's.
    in het echt zeker veel indruk gemaakt op jullie.
    super zeg
    lfs

• 21 Februari 2011 - 11:47

Mama En Theo:

Prachtig die foto,s.Zie het zo weer voor me nu op naar de walvissen. Veel plezier op de boot en hopelijk veel mooi weer. Groetjes mama en Theo

• 21 Februari 2011 - 14:09

Dino:

WAUWES!!!!!!

• 21 Februari 2011 - 16:12

Lisatjuhh!!:

wow wat ontzettend mooi
    ja met rob gewandeld hebben is een wonder maar wel zonder mij maar moet nu stoppen doei doei xxxxxxx