Freemont street - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu Freemont street - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

Freemont street

Door: Rob en Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

13 November 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag zijn we naar Freemont street geweest. We wilde graag met de "zipline" door freemont street zweven maar de wachttijd was zo lang dat we dat maar hebben overgeslagen. Misschien dat we morgen een nieuwe poging wagen.
In Freemont street was het net carnaval. We hebben vele bekende personen gezien, zoals: Pino, 2 smurfen, Kiss, Jack sparrow ( ook 2x) Michael Jackson, Mini B.A. ( van de A-team), mini Elvis en een grote (dikke) Elvis, Cookie monster, Elmo, Show girls ( ook showgirls die al over de houdbaarheids datum heen waren)en 'n Cupido.

Het weer was vandaag super goed, veel zon en een lekkere temperatuur.
Hopelijk hebben we morgen weer zo'n dag.

Morgen staat er een show van "tribute to the Beatles" op het programma. En natuurlijk de koffers inpakken.

• 13 November 2011 - 07:47

Dien:

Nou dan hebben jullie meer figuren gezien dan wij in euro disney...!
    Geniet nog van jullie laatste dag en succes met de koffers inpakken! X Dien

• 13 November 2011 - 08:57

$teven:

En van iedereen een handtekening gevraagd? Fijne laatste vakantiedag.

• 13 November 2011 - 15:54

S@S:

geniet nog je laatste dag.
    heb je een nieuwe koffer gekocht na je shop dag, of past alles erin?
    lfs

• 13 November 2011 - 18:37

LISAAATJUH!!!:

Hahah lachen! Waren jullie die 2 smurfen of elmo en pino? Haha! Hopelijk staat er morgen niet zo'n lange rij, komen jullie deze vakantie ook nog een beetje in actie!:) heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zin in dinsdag want heb jullie HEEEEL erg gemist! (En wil natuurlijk ook weten wat die veel belovende suprise's zijn!:)

XxxxxX

• 13 November 2011 - 18:47

Mama En Theo:

Leuk al die figuren te kunnen ontmoeten. Wel jammer dat er zo,n grote wachtlijst was.Hopelijk morgen beter.Geniet van je laatste dag daar met hopelijk meer gelukbij de zipline. Groetjes mama en Theo

• 13 November 2011 - 18:49

Mama En Theo:

Mocht je morgen geen internet meer hebben dan wensen wij jullie een goede terug reis en tot hoors