tucson - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu tucson - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

tucson

Blijf op de hoogte en volg Angela

05 September 2012 | Verenigde Staten, Tucson

Na een zeer slechte nacht met weinig slaap zijn we eerst naar de target gereden voor de boodschappen voor onderweg. Het rijden doen we overigens in een super luxe en mooie chrysler.
De route van vandaag ging naar Tuscon en een tussenstop bij casa grande. Dat is een overblijfsel van de indianen hier en is al heeeel oud.
Daarna via een prachtige route tussen de cactusen naar het desert museum.
Maar dat viel toch wel wat tegen. Er waren maar erg weinig dieren te zien! Wel hebben we genoten van de hummingbirds ( colibri's) waar we ook een paar hele leuke foto's van hebben!
Daarna naar ons hotel hier in Tuscon waar we eerst maar een verfrissende duik hebben genomen. Want heet is het hier wel, in de zon was het hier ruim boven de 50° vandaag!
Helaas kunnen we nu nog geen foto's plaatsen maar die volgen later nog.
Het is inmiddels kwart voor 10 en we liggen uitgeput in bed.

Nog even een korte reactie op de kaarten, die hebben we 2011al voor jullie gekocht maar er waren toen geen postzegels te krijgen. We hebben ze dus met zorg bewaard en hebben zondag samen al de grootste lol gehad met ze schrijven :-)

• 05 September 2012 - 08:55

Nadine:

POEH!: 50 graden, da's wel erg warm!
    Hopelijk hebben jullie vanacht beter geslapen!
    Stelletje LOLbroeken! (met de kaarten)
    Nou de groeten daar, kus X

• 05 September 2012 - 11:05

S@S:

tja de kaarten, die waren er inderdaad maandag al.
    mooi dat jullie er lol om hebben gehad, ik vond het een mooie kaart.
    maar gelogen hebben jullie niet met " super weer" weet niet of jullie dat nu ook nog vinden met 50graden.
    Lol klopt ook dat hadden jullie met schrijven, alleen " ons hotel" dat moeten jullie nog bewijzen.

slaap lekker en geniet van alle mooie dingen.
    lfs

• 05 September 2012 - 19:01

Mama En Theo:

Puf puf nou daar moet ik toch niet aan denken zo heet. Wel fijn dat jullie het weer naar jullie zin hebben.Van daag weer een leuke dag gewenst . groetjes mama en Theo