San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

San Diego

Blijf op de hoogte en volg Angela

07 September 2012 | Verenigde Staten, San Diego

Na een goede nacht en een heerlijk ontbijt ( eindelijk een bagel met cremecheese) zijn we naar San Diego gereden. Een relatief korte rit.
Onderweg reden we door heel verschillende landschappen. Woestijn, zandduinen, rotsbergen echt va alles, erg mooi.
Rond half 3 waren we bij ons hotel en zijn we Old Town ingelopen en heb ik mijn eerste magarita op! Nu zitten we even op onze hotelkamer en gaan weproberen of we dan toch eindelijk wat foto's bij de verslagen kunnen zetten.
Daarna gaan we ons klaarmaken om vanavond lekker Mexicaans te gaan eten! En daar hoort vast nog wel een lekkere magarita bij ;)

• 07 September 2012 - 06:37

Lia:

inderdaad mooi landschap wat jullie hebben gezien.
    waren de margarhitas bij het eten ook lekker?
    Hebben pap en Inge nu ook geprobeerd? Veel plezier daar en groetjes
    p.s we gaan in juni heb de goede kaartjes
    xxx van ons

• 07 September 2012 - 08:34

S@S:

Hey hallo,
    Gelukkig dat jullie goed hebben geslapen, zou wat zijn na een dag van veel km dan nog niet slapen.

Heerlijk een magarita, en smaakte ie?

lfs

• 07 September 2012 - 09:01

Linda En Nick:

Jij en je magarita's!!!
    O ik ben zo jaloers en nieuwsgierig ook naar de foto's.
    Ik denk wel dat we jullie gaan missen bij de koffie de aankomende 3 (?) keer?
    Maar ik neem aan dat jij het dus voortaan bij magarita's gaat houden hahaha!

Groetjes,
    Linda en Nick

• 07 September 2012 - 09:05

Steven:

De spelfouten nemen wel toe na al die Margarita's, haha!
    Veel plezier!

Steven

• 07 September 2012 - 15:59

Mama En Theo:

Ja ja magarita,s Heerlijk, mooie foto,s. Fijn dat jullie het naar je zin hebben. Gaan jullie ook naar seaworld om de dolfijnen te voeren.en is er nog veel veranerd in de states Nou luitjes veel plezier en de groeten van ons

• 07 September 2012 - 20:17

Lars:

Hallo tante Angela en ome Rob. Ik vind het leuk om jullie verhalen te lezen. Ik wil meer foto's zien, met ook ome Rob erop! Veel plezier in San Diego! Groetjes van ons allemaal, Lars