rondritje San diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu rondritje San diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Angela Nijsten van Baal - WaarBenJij.nu

rondritje San diego

Blijf op de hoogte en volg Angela

09 September 2012 | Verenigde Staten, San Diego

Vandaag zijn we gestart bij de haven's van San Diego. Daar ligt een heel groot vliegdekschip van de navy. Die kun je ook bezichtigen maar gezien de tijd hebben we dat niet gedaan. Wel zijn we een eind langs de kust gelopen waar allerlei leuke winkeltjes en restaurantjes zitten. Dat zag er heel leuk en gezellig uit. Vanaf daar zijn we via een hele mooie route naar een winkelcentrum aan de Mexicaanse grens gereden. ( blijft apart om te zien hoe daar echt een dikke muur staat)
Tijdens die route kwamen we over een hele hoge brug gereden van waar af je een mooi uitzicht had.
Daarna naar het mooiste van de dag, point Loma.
Dat ligt op het puntje van een schiereiland en een paar maanden in het jaar kun je vanaf dat punt de walvissen voorbij zien zwemmen.
Dat punt ligt heel hoog en vanuit daar zijn we met de auto helemaal naar beneden gereden waar we langs de kliffen gewandeld hebben.
Dat was echt adembenemend mooi zoals de golven op de rotsen beuken. Je kon de spetters voelen. Echt prachtig!!

En speciaal voor Lars zetten we er vandaag ook een foto bij waar ome Rob op staat

• 09 September 2012 - 13:43

Lia:

wat een geweldige fotos. Jullie hebben mooi weer wij op dit moment ook.
    groetjes en xxxjes en veel plezier met jullie nieuwe dag

• 09 September 2012 - 16:57

Mama En Theo:

wat een prachtige foto,s.Weer een leuke dag zo te lezen die foto,s van de kliffien geweldig. Nou luitjes groetjes van ons samen Voor morgen wwer een fijne dag gewenst

• 09 September 2012 - 21:33

S@S:

ziet er super uit allemaal.
    GENIETEN!!!!

Angela

Donderdag 23 Oktober is het dan eindelijk zover en gaan wij naar Florida!! We hebben van alles in de planning staan en we kijken er heel erg naar uit. Vooral Discovery Cove, waar we gaan zwemmen met dolfijnen én roggen, lijkt ons geweldig.

Actief sinds 08 Sept. 2008